Veelgestelde vragen

1. Kan ik ook een bestelling als kadootje naar een ander versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is erg leuk om iemand anders te verrassen! De website van Kadoliefs is hier volledig op ingericht. Wij versturen daarom ook nooit een factuur mee in onze brievenbuscadeautjes. Vul bij factuuradres uw eigen adres in en vink vervolgens afwijkend afleveradres aan. Hier kunt u het adres van de cadeauontvanger invullen. Wij zorgen er daarna voor dat de ontvanger zijn brievenbuscadeautje thuisbezorgd krijgt.

2. Hoe berekenen jullie de verzendkosten?
Aan de hand van de tarieven van PostNL. Wij hanteren standaard verzendendkosten van 3,99 per bestelling.

3. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven ernaar je bestelling binnen 1-2 werkdagen te verzenden, vaak verzenden we je bestelling gewoon dezelfde werkdag al, bij drukkere perioden kan dit uitlopen tot 2 werkdagen. Bestel je gepersonaliseerde ketting? Dan kan er een afwijkende levertijd gelden. 

4. Hoe gaat de betaling?
U kunt met iDeal betalen of kiezen voor vooraf overmaken. Als uw bestelling is afgerond ontvangt u een bevestiging in uw mailbox. Hierop staan de betaalgegevens (bij vooraf overmaken).

5. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Bent u ergens niet tevreden over? We raden u aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kadoliefs.nl ; Wij nemen binnen korte tijd contact met u op.

© 2020 - 2024 Kadoliefs.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel