Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden van KADOLIEFS

Prijzen:

Alle genoemde prijzen zijn incusief btw en exclusief verzendkosten. Prijswijzigingen voorbehouden. Ondanks grote zorgvuldigheid kan het voorkomen dat we een fout hebben gemaakt bij het ingeven van de prijs. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Artikelen:

Alle afbeeldingen, foto’s, gegevens betreffende afmetingen, kleuren, enz. op de website van Kadoliefs.nl gelden slechts bij benadering. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Artikelen worden zo goed mogelijk gefotografeerd, maar er kunnen kleine kleurverschillen optreden.

Betaling:

Je bestelling wordt in behandeling genomen, zodra het verschuldigde bedrag in zijn geheel op de bankrekening van Kadoliefs is bijgeschreven. Vanwege de transactiekosten is het (nog) niet mogelijk om via iDeal te betalen.

Verzending:

Kadoliefs werkt met vaste verzendkosten.
De verzendkosten zijn standaard € 2,95 per bestelling. Bestellingen in de buurt van Andel worden gratis door ons zelf bezorgd. Bestellingen kunnen op afspraak ook opgehaald. Zie contactgegevens voor adres.

Brievenbuscadeautjes die rechtstreeks naar een ander opgegeven adres moeten worden gestuurd, bijvoorbeeld naar de kraamouders of jarige o.i.d. dienen als een aparte bestelling geplaats te worden i.v.m. verschillende afleveringsadressen.
Bij een bestelling van meerdere brievenbuscadeautjes en overige artikelen (zoals de kettingen) wordt de bestelling zoveel mogelijk samengevoegd tot 1 bestelling, i.v.m. de verzendkosten. Indien de bestelling niet per brievenbuspost verzonden kan worden, i.v.m. afmetingen en/of gewicht, zal KADOLIEFS dit per postpakket verzenden.

De klant is zelf verantwoordelijk voor het verstrekken van de juiste adresgegevens. KADOLIEFS is niet aansprakelijk voor zendingen die verloren zijn gegaan, of vertraagd zijn, als gevolg van verkeerd verstrekte adresgegevens of door fouten bij het postbedrijf.
Zodra de bestelling verzonden wordt, ontvang je een bevestiging van verzending. Indien de zending daarna niet binnen 3 werkdagen is ontvangen, verzoeken wij je om contact op te nemen met KADOLIEFS.

Levertijden / verzenddagen:

Alle bestellingen worden met PostNL verzonden. Wij verzenden dagelijks van maandag t/m vrijdag. Bestellingen (mits op voorraad) worden binnen 1 à 3 werkdagen verzonden. KADOLIEFS kan deze bezorgtijden niet garanderen, i.v.m. incidentele drukte.
Bestellingen waarbij 1 of meer artikelen niet op voorraad zijn (en waarbij dit in de productomschrijving staat aangegeven), worden in zijn geheel verzonden zodra alles op voorraad is. Deelleveringen zijn in overleg ook mogelijk, er kunnen dan wel extra verzendkosten worden berekend.

Retourneren:

Retourneren binnen 10 dagen (gerekend vanaf het moment van bezorgen).
We verzoeken je vriendelijk om eerst per mail contact op te nemen met KADOLIEFS.

Voeg een kopie van de factuur bij met hierop de reden van retourzending.
Het artikel dient ongebruikt te zijn en opnieuw verkocht te kunnen worden. Artikelen die onverkoopbaar zijn geworden door bijvoorbeeld een beschadigde verpakking, vlekken, of andere gebreken/beschadigingen, worden niet gecrediteerd.

Bestelling die gepersonaliseerd zijn, zoals diverse brievenbuscadeautjes, en brievenbuscadeautjes welke etenswaren bevatten kunnen niet geretourneerd worden.
De klant is verantwoordelijk voor verlies en/of beschadiging tijdens het verzenden van de klant naar KADOLIEFS. Wij adviseren dan ook het pakket goed in te pakken en eventueel verzekerd te verzenden. Beschadigde retourzendingen worden door KADOLIEFS niet gecrediteerd.
De verzendkosten voor de retourzending zijn voor de koper, tenzij KADOLIEFS een verkeerd artikel heeft geleverd, of het artikel gebreken vertoont. In dat geval zijn de kosten voor KADOLIEFS en ontvang je via de mail een verzendlabel. Let op: neem in dat geval eerst contact op via de mail. Indien je de bestelling zelf frankeert, worden deze kosten niet achteraf vergoed.

Zorg er voor dat de retourzending voldoende is gefrankeerd. Indien de zending onvoldoende is gefrankeerd, kan PostNL een boete opleggen. Dit wordt door KADOLIEFS verrekend met het terug te storten aankoopbedrag.
Indien de gehele bestelling wordt geretourneerd, worden de bij de bestelling betaalde verzendkosten teruggestort. Indien een gedeelte van de bestelling wordt geretourneerd, wordt alleen het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen teruggestort.
Zodra het artikel/de artikelen onbeschadigd en voldoende gefrankeerd door KADOLIEFS zijn ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort op de rekening die voor de betaling is gebruikt.
Indien de zending onvoldoende gefrankeerd was, kan de terugbetaling een vertraging geven tot maximaal 15 dagen.

Schade/breuk:

Neem in het geval van klachten, beschadigingen of breuk direct contact op met KADOLIEFS, doch uiterlijk binnen 2 werkdagen na aflevering van de bestelling. Hierna kunnen we niet meer garanderen dat de schade vergoed wordt. KADOLIEFS kan om foto`s van de klacht vragen of het artikel terugvragen ter beoordeling. Hierna zoeken we samen naar een redelijke oplossing. Stuur een garantieartikel niet zomaar retour, maar neem altijd eerst contact op met KADOLIEFS.

Privacybeleid:

Indien u een bestelling plaatst bij KADOLIEFS, dan worden uw gegevens opgenomen in het klantenbestand. 
KADOLIEFS houdt zich aan de Wet Persoonsregistraties en zal uw gegevens niet verstrekken aan derden.
KADOLIEFS respecteert de privacy van de gebruikers van de internetsite en draagt zorg voor een vertrouwelijke behandeling van uw persoonlijke gegevens. 
KADOLIEFS kan gebruik maken van een mailinglijst. Elke mailing bevat instructies om uzelf van deze lijst te verwijderen. 

KASOLIEFS behoudt zich het recht voor om de algemene voorwaarden te wijzigen.

© 2020 - 2024 Kadoliefs.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel